Čo ak chcem tovar reklamovať / vratiť?

Prečítajte si stručný návod.

Reklamácie a vrátenie tovaru

 

Vrátenie/výmena tovaru v zákonnej lehote

 

Postup pri vrátení tovaru: 

1. Pošlite nám Vašu požiadavku o vrátenie tovaru na e-mail obchod@limo-peta.sk. 

2. Pokiaľ si želáte vymeniť tovar za iný tovar, uveďte prosím túto informáciu do správy, aby sme Vám vedeli potvrdiť výmenu.

3. Pri výmene za iný tovar sme oprávnení účtovať si dopravné podľa cenníka zvoleného dopravcu.

4. Peniaze za tovar Vám zašleme na Váš bankový účet, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Peniaze posielame až po doručení vráteného tovaru k nám, prípadne po preukázaní, že tovar nám už bol odoslaný.

 

Poprosíme Vás, aby ste tovar neposielali na dobierku. Nebude prebratý.

 

V prípade, že nebude splnená niektorá z vyššie uvedených podmienok máme právo neakceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený späť na náklady odosielajúceho.

 

Reklamácia tovaru

 

Nekompletný alebo odlišný tovar

Ak Vám bol doručený tovar, ktorý nebol kompletný ako bola odoslaná objednávka a my sme Vás o tom neinformovali, prosím informujte nás prostredníctvom nášho e-mailu obchod@limo-peta.sk

Ak bol doručený iný tovar, ako ste si objednali, rovnako nás prosím informujte na našej mailovej adrese.

Vzniknuté situácie preveríme a navrhneme riešenia.  

 

Poškodený tovar

Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím skontrolujte obsah zásielky. Pokiaľ je tovar poškodený, nepreberajte ho. Ak je tovar poškodený aj v prípade, že obal porušený/poškodený nebol, informujte prepravcu.

 

Záručná doba

Pri potravinovom tovare a doplnkách stravy je záručná doba uvedená na obale výrobku.

 

O reklamácii tovaru nám dajte prosím vedieť písomne na mail obchod@limo-peta.sk, kde popíšete dôvod reklamácie a tovar odošlite spolu s daňovým dokladom a reklamačným formulárom na adresu: LIMO Peťa – Petra Mizeráková, Zlatovská 2410/22B, 911 05 Trenčín.

 

O prijatí tovaru na reklamáciu budete informovaní do 3 kalendárnych dní od prijatia zásielky. Reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru. O spôsobe vybavenia reklamácie bude zákazník informovaný telefonicky alebo mailom.  

Reklamačný formulár.pdf
Vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy.pdf